بهترین پارچه برای مانتو شلوار اداری چه مدل پارچه ای است؟
بهترین پارچه برای مانتو شلوار اداری چه مدل پارچه ای است؟

مانتو شلوار اداری به دلیل شرایط استفاده از مدل های خاصی تولید می شود. برای شروع شناخت پارچه نیاز است بدانیم چه نوع پارچه هایی برای خوش فرم ایستادن مانتو نیاز است. از اونجایی که مانتو اداری به مراتب بیشتر از مانتوهای دیگر پوشیده می‌شود نیاز به یک جنس خوب دارد که دوام بیشتری نسبت به پارچه های دیگر داشته باشد و چون زیبایی برای خانم ها اهمیت بسیاری دارد، پارچه اداری نباید رنگ و پرز دهد و از الیاف نرم و سازگار با پوست برخوردار باشد.

مانتو اداری معمولا یک مانتو سنگین و رسمی است و ظاهر و رنگ آن متفاوت از بقیه مانتو ها می‌باشد. این مانتوها در محل کار جلوه و زیبایی خاصی را به فرد می‌دهند.

شما می توانید از طریق وبسایت نوریس تمامی پارچه های موجود که با طرح و رنگبندی های متنوعی است را انتخاب نمایید و به صورت عمده از نوربس خریداری نمایید.

بهترین پارچه برای مانتو اداری چیست؟

1. پارچه فیونا؛ انتخابی مناسب برای تمام فصل‌‌ها

پارچه فیونا در صدر لیست بهترین پارچه برای مانتو اداری قرار دارد. این پارچه معمولاً در کشور چین و با کیفیت‌های مختلف تولید می‌شود.

پارچه فیونا از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته شده و طول عمر بالایی دارد. یکی از دلایل محبوبیت این پارچه برای دوخت مانتو اداری، ایستایی خوب آن است. مانتوهای دوخته شده با پارچه فیونا به‌خوبی در تن می‌نشیند و ظاهری شیک به شما می‌دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این پارچه، چهارفصل بودن است. پارچه فیونا انتخابی مناسب برای تمام فصول است و حتی مناسب مانتو اداری برای تابستان نیز می‌باشد. تنوع در رنگ‌بندی، جنس لطیف، عدم آبرفت و پرزدهی از دیگر ویژگی‌های این پارچه است.

 

2. پارچه فلورا؛ پارچه خنک برای مانتو اداری

دومین پارچه‌ای که به عنوان بهترین پارچه برای مانتو اداری معرفی می‌شود؛ پارچه فلورا است. این پارچه که به نام فلورانس نیز شناخته می‌شود؛ پارچه‌ای با قیمت مناسب، خوش ایست، بدون آبرفت و البته خنک است. اگر به‌دنبال یک پارچه خنک برای مانتو اداری می‌گردید؛ پارچه فلورانس انتخاب مناسبی برای شماست.

این پارچه در طرح‌ها و رنگ‌بندی متنوع تولید می‌شود که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود بهترین نوع آن را انتخاب و خرید کنید.

 

3. پارچه بزیاق؛ طول عمر بالا در کنار زیبایی

اگر شرایط نگهداری و شست‌وشوی پارچه برای شما اهمیت دارد، پارچه بزیاق ترک گزینه‌ خوبی برای شما است. این پارچه در برابر لک‌ها مقاوم بوده و به‌خوبی تمیز می‌شود. پارچه بزیاق در اثر شست‌وشو آسیب نمی‌بیند و پرز نمی‌دهد. همچنین میزان چروک‌پذیری این پارچه بسیار کم است.

مهم‌ترین ویژگی پارچه بزیاق ایستایی، طول عمر بالا و خنک بودن آن است که آن را به بهترین پارچه برای مانتو اداری تبدیل کرده است.

 

4. پارچه کرپ؛ محبوب‌ترین پارچه برای مانتو اداری

پارچه کرپ شناخته‌شده‌ترین و بهترین پارچه برای مانتو اداری است. این پارچه در سبک‌ها، رنگ‌ها، طرح‌ها و کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شود. تنوع در طرح و مدل‌های پارچه کرپ باعث تنوع در قیمت آن شده است.

به همین دلیل شما می‌توانید متناسب با بودجه خود بهترین نوع کرپ را انتخاب کنید. پارچه کرپ کشسانی نداشته و تن‌خور خوبی در بدن دارد. اگر انتخاب شما پارچه‌ای ظریف، سبک و قیمت مناسب است.

 

5. پارچه فاستونی؛ انتخابی مناسب برای داشتن استایل رسمی

یکی دیگر از پارچه‌هایی که در لیست بهترین پارچه برای مانتو اداری قرار می‌گیرد، پارچه فاستونی یا آغوز است. این پارچه از گذشته در صنعت لباس مردانه کاربرد داشته اما به دلیل ویژگی‌هایی نظیر جنس محکم، مقاوم و ظاهر رسمی پا به دنیای مانتو و شلوار اداری زنانه نیز گذاشته است.

فاستونی در 2 نوع ضخیم و نازک و با طرح‌های ساده، راه‌راه و چهارخانه در بازار موجود است. نوع نازک آن در تولید مانتو اداری برای تابستان و نوع ضخیم آن در مانتو اداری پاییزه کاربرد دارد.

بهترین پارچه برای مانتو شلوار اداری چه مدل پارچه ای است؟

6. پارچه پنبه‌ای؛ بهترین انتخاب برای فصل‌های سرد

پارچه پنبه‌ای از پرکاربردترین پارچه‌ها در صنعت پوشاک است. این پارچه که از الیاف گیاه پنبه تولید می‌شود؛ عایق خوبی در برابر سرما است. پس اگر به‌دنبال پارچه خنک برای مانتو اداری هستید؛ بهتر است پارچه‌های پنبه‌ای را انتخاب نکنید.

این پارچه در کنار تمام مزیت‌ها یک ایراد نیز دارد؛ آن هم چروک‌پذیری نسبتاً بالای این پارچه است. مانتوهای دوخته شده از پارچه پنبه‌ای تقریباً هرروز نیاز به اتو زدن دارند.

 

7. پارچه ترگال؛ قیمت مناسب و کیفیت بالا

در ادامه معرفی بهترین پارچه برای مانتو اداری، نوبت به پارچه ترگال می‌رسد. این پارچه به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار در دوخت مانتو و شلوار اداری استفاده می‌شود.

از ویژگی‌های مثبت پارچه ترگال می‌توان به ایستایی خوب، خوش دوخت بودن و چهار فصل بودن اشاره کرد. این پارچه هم در دوخت مانتو اداری برای تابستان و هم برای دوخت مانتو اداری زمستانی کاربرد دارد.

 

8. پارچه کتان؛ گزینه‌ای شیک برای مانتو اداری برای تابستان

یکی دیگر از پارچه‌هایی که می‌توان در لیست بهترین پارچه برای مانتو اداری قرار داد؛ پارچه کتان است. این پارچه جنس خنکی داشته و انتخاب مناسبی برای افرادی است که نیاز به مانتو اداری نخی و خنک دارند.

پارچه کتان به دلیل نداشتن الیاف‌های مصنوعی بهترین گزینه برای افراد دارای حساسیت است. تنها عیب این پارچه خاصیت چروک‌پذیری و آبرفت آن است که با انتخاب کردن کتان کش تا حد زیادی این مشکل رفع می‌شود.

 

چرا پارچه مناسب برای لباس فرم کار اهمیت دارد؟

ظاهر کارکنان یک شرکت مانند ویترینی برای معرفی برند و اهداف شرکت عمل می‌کند. برای مثال اگر شما مانتو شلواری شیک با طرحی مد روز و جدید را برای استایل کارکنانتان در نظر بگیرید، می‌توانید تصویری مدرن از شرکتتان را به مشتری نشان دهید.

همین استایل و ظاهر مدرن می‌تواند بروز بودن خدمات و محصولات شما را در ذهن مشتری تداعی کند. وقتی شما به‌عنوان یک مدیر اهمیت لباس فرم را در موفقیت کسب‌وکارتان درک کنید؛ به اهمیت شناخت پارچه مناسب و نقشش در استایل کارکنانتان پی خواهید برد.

با توجه به شغل و شرایط حرفه‌تان، به مانتو شلوار اداری یا هر نوع لباس فرمی نیاز دارید که با پارچه‌ای دوخته شده باشد که به شما در رسیدن به اهداف مشخصی در حوزه کاریتان کمک کند. این اهداف شامل موارد زیر است:

  • همیشه بهترین ظاهر را برای مشتریان یا مراجعه کننده‌هایتان داشته باشید.
  • برای انجام کارهای سریع و تحت فشار بالا، آزادی حرکتی و راحتی کافی داشته باشید.
  • در محیط‌های پرخطر یا بسیار گرم، بتوانید با ایمنی کافی و لباسی خنک عملکرد موثری داشته باشید.

 

بهترین پارچه برای مانتو شلوار اداری چه مدل پارچه ای است؟

نکات مهم انتخاب بهترین پارچه مناسب مانتو اداری

بهترین پارچه برای مانتو شلوار اداری، پارچه ای است که مقاوم، سبک و با کیفیت باشد. به طور کل از ویژگی های پارچه مانتو اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خاصیت ضد تعریق

معمولا پارچه هایی که در آن ها از الیاف مصنوعی استفاده می شود، باعث تشدید بوی بد بدن می شوند. این مسئله می تواند در محیط کار بسیار آزار دهنده باشد. بنابراین پارچه ضد تعریق و با کیفیتی را انتخاب کنید.

مقاوم در برابر آلودگی

لباس فرم اداری به صورت روزانه مورد استفاده شما قرار می گیرد. برای اینکه مجبور به شستشوی روزانه آن نباشید توصیه می کنیم پارچه هایی را انتخاب کنید که در برابر آلودگی مقاوم باشند.

وزن سبک لباس فرم اداری

در محیط کار با وجود لباسی سنگین، احساس آزادی عمل کمی خواهید داشت! بنابراین حتماً پارچه های سبک و راحت را انتخاب کنید.

کیفیت و مقاومت بالای پارچه

با توجه به اینکه لباس فرم اداری هر روز مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای کیفیت بالایی باشد؛ در غیر این صورت استفاده و شست و شوی مکرر لباس باعث تغییر رنگ و فرم مانتو شلوار اداری خواهد شد.